loading...
فایل های علمی
مدیر بازدید : 45 دوشنبه 14 فروردین 1396 نظرات (0)

شرکت پارت پلاستیک خراسان

شرکت پارت پلاستیک خراساندسته: عمومی و آزاد
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 1481 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 48

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، در 48 صفحه تهیه شده استصنعت خودرو با توجه به گستردگی و تنوع پروسه های تولیدی و مواد مصرفی آن همواره به عنوان موتور محرك رشد و توسعه صنایع مطرح بوده است

قیمت فایل فقط 7,200 تومان

خرید

شرکت پارت پلاستیک خراسان 


تاریخچه 

صنعت خودرو با توجه به گستردگی و تنوع پروسه های تولیدی و مواد مصرفی آن همواره به عنوان موتور محرك رشد و توسعه صنایع مطرح بوده است. همچنین تكنولوژی صنایع لاستیك و پلاستیك و شاخه های مرتبط، همگام با صنعت خودرو در حال رشد و توسعه می باشد. امروزه اكثر خودرو سازان دنیا باكهای پلاستیكی را جایگزین باكهای فلزی نموده اند و بكارگیری این تكنولوژی موجب افزایش ضریب ایمنی، كاهش قیمتها و توجه به نیاز مصرف كنندگان گردیده است. با افزایش تولید خودرو و برنامه های آتی مرتبط با این امر، نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در این خصوص و ایجاد واحدهای جدید در زمینه تولید قطعات خودرو امری ضروری به نظر         می رسید. با عنایت به موارد ذكر شده، این شركت به مدیریت آقای محمد رفیقیان برای اولین تجربه اقدام به تولید قطعات خودرو (مجموعه باك بنزین) كرده است كه خلاصه ای از فعالیت مدیریت به شرح زیر می باشد:

1- تأسیس شركت ایران شرق در سال 1359 با هدف تولید لوازم خانگی نفت سوز در كیلومتر 2 جاده مشهد- نیشابور با تعداد 60 نفر كارگر، كه در حال حاضر با تولید پانصد هزار دستگاه لوازم خانگی گازسوز و 800 نفر كارگر، در رده موفق ترین كارخانجات هم ردیف خود قرار دارد كه تا سال 1380 مدیر عامل شركت بوده و در حال حاضر از سهامداران عمده آن می باشد.

مقدمه

معرفی قطعه

باك بنزین به شماره فنی YG20254341 و گلویی به شماره فنی 9610526380 در خودروهای پژو 405 ، سمند و پژو پارس مورد استفاده قرار می گیرد. جنس اكثر قطعات باك و گلویی گریدی از پلیمر سنگین HDPE است. گنجایش این باك حدود 73 لیتر می باشد كه دارای مزایای عمده ای نسبت به نمونه های فلزی است. اجزاء تشكیل دهنده باك و گلویی عبارتند از:

بدنه اصلی باك :

- سوپاپ بخارات (خود دارای چهار قطعه مجزا می باشد كه عبارتند از اورینگ، درپوش، توری و شناور)

- رابط گلویی و باك

- سرشلنگی باك (كوچك و بزرگ)

- مهره پلاستیكی

- درپوش های محافظ (در سه سایز بزرگ، متوسط و كوچك)

- بست تسمه ای

فرآیند تولید :

(I)

1- تولید باك :

در ابتدا موارد اولیه بصورت نور و بازیافتی به سمت معین و مشخصی با یكدیگر MIX شده، توسط فشار هوا وارد Fuel tank می شود. در این مرحله توسط سیستم Blow moulding، مواد بصورت خمیری شكل به جلو رانده شده وارد قالب می گردد. روی اكسترودر (extruder) هیترهایی تعبیه شده كه مواد را تا 200 درجه سانتی گراد گرم نموده و همچنین فن هایی وجود دارد كه در صورت افزایش دما، بیش از حد انتظار، دما را كنترل كرده و پایین می آورند و وقتی به حد مطلوب رسید، به طور اتوماتیك خاموش می شوند. تمام مراحل تولید باك توسط monitoring  كنترل می شود. اعم از فشار، دما، موقعیت و ... سپس باك تولیدی بر روی میز Flash قرار گرفته تا پلیسه ها و زائدات آن گرفته شود. سپس توزین شده و بر روی دستگاه Cooling Fiyture قرار می گیرد تا با سیستم هوا خنك (یك دور در 45 دقیقه) سرد گردد.

بعد وارد ایستگاخ 1 و 2 شده، رابط گلویی، مهره سفید رنگ، سر شیلنگی كوچك و بزرگ (مورب) و سمت ترمز دستی بر روی آن نصب می گردد. (Finishing). سپس وارد مرحله جوش تسمه شده، پس از اتصال تسمه وارد وان آب می گردد (با فشار 0.36 gr) تا تست نشتی روی آن انجام گیرد.

در صورت عدم وجود حباب، باك آماده مصرف است. پس از خنك شدن و كنترل نهایی، بسته بندی شده و به انبار ارسال می گردد.

نوع فایل:word

سایز:1.44 MB 

 تعداد صفحه:48

قیمت فایل فقط 7,200 تومان

خرید

برچسب ها : شرکت پارت پلاستیک خراسان , دانلود شرکت پارت پلاستیک خراسان , شرکت پارت پلاستیک خراسان , پارت پلاستیک خراسان , صنعت خودرو , تأسیس شركت ایران شرق , معرفی قطعه , بدنه اصلی باك , سوپاپ بخارات , مهره پلاستیكی , فرآیند تولید , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2093
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 2,611
  • بازدید سال : 13,032
  • بازدید کلی : 186,484